Help me write a follow up email that will be sent to clients several days after order is dispatch

  • Статус: Closed
  • Винагорода: $50
  • Надіслані роботи: 18
  • Переможець: sofmartins

Стисле описання конкурсу

Hi

We are looking for help to write a nice and friendly follow up email that our company (www.megaboutique.com.au) will use to send to customers several days after their order is dispatched.

Our objectives are:
1. To thank the customer for their business and to give them a point of contact in case they require assistance - either via email or phone number
2. Offer a discount coupon code for their next order
3. Encourage customer to leave a positive review on google

The structure of the email we have in mind is roughly as below:

1. Thank customer for order
2. Order was dispatch on XX/XX/XXXX (date) and should have arrived.
3. Please feel free to contact our friendly staff if they have any enquiry regarding the order.
4. As a token of appreciation, please find a 15% Coupon Code for next order that is valid for the next 6 months.
5. Encourage customer to leave us a review on google.
6. Thank them.

Thank you.

Рекомендовані навички

Відгук роботодавця

“Good quality writing. ”

Зображення профілю francisMB, Australia.

Найкращі роботи цього конкурсу

Переглянути більше робіт

Публічна роз'яснювальна дошка

  • keerthanashashi
    keerthanashashi
    • 6 роки(ів) тому

    Hi, would you mind giving feedback before you reject an entry? It would help us improve in the future. Thanks !

    • 6 роки(ів) тому
  • GokulRK
    GokulRK
    • 6 роки(ів) тому

    Hi Please check out #32

    • 6 роки(ів) тому
  • vraghavendran
    vraghavendran
    • 6 роки(ів) тому

    Hi, Please check #18 . I have seen upsells happening with the thank you mailers in the B2C segments and also have a few ideas to improve on your structure. Let me know what you think.

    • 6 роки(ів) тому
  • CristinaGabriela
    CristinaGabriela
    • 6 роки(ів) тому

    Hello! Please check my entry #13 . I hope you like it. Thank you!

    • 6 роки(ів) тому
  • B2BDigitizer4
    B2BDigitizer4
    • 6 роки(ів) тому

    Please check #10 thank you

    • 6 роки(ів) тому
  • ThePassionateWriter
    ThePassionateWriter
    • 6 роки(ів) тому

    Will your "Thank you" email have the system of detecting which item was bought, the name of the customer who bought it, the date at which it was bought and expected arrival time if not already arrived?

    • 6 роки(ів) тому
  • UGINTL
    UGINTL
    • 6 роки(ів) тому

    Can you increase prize?

    • 6 роки(ів) тому

Більше коментарів

Як організувати конкурс

  • Опублікуйте свій конкурс

    Опублікуйте свій конкурс Швидко та просто

  • Отримайте безліч конкурсних робіт

    Отримайте безліч конкурсних робіт З усього світу

  • Оберіть найкращу роботу

    Оберіть найкращу роботу Завантажуйте файли - це просто!

Опублікувати конкурс зараз або приєднуйтесь до нас вже сьогодні!