Виконано

Spreadsheet for keeping track of business sales, income, paid invoices, months, totals etc.

Цей проект було успішно виконано beltran0404за $30 AUD за 2 днів.

Отримайте безкоштовно цінові пропозиції на схожі проекти
Роботодавець працює
Бюджет проекту
$10 - $30 AUD
Завершено за
2 днів
Усього заявок
12
Описання проекту

nice and simple put logo in there somewhere.

Monthly tabs, dates, (quote, invoice, receipt numbers), customer name, owing amount, paid amount,

colours to indicate jobs are ( Quote stage, Current or finalized ) say yellow, red and green?

I have attached the quote, receipt and invoice PDF's i am using,

the sheet should indicate the job types also, i have 4 types BAL Assesment, TestTag Fire, TestTag Electrical and OTHER

would like totals easily seen for the months quarters and years.

plus any other features that will assist. or make it easier.

MAIN reason for this sheet is to TRACK INCOME, FIND JOBS NOT PAID, TOTAL INCOME FOR MONTHS ETC.

Хочете заробити?

  • Визначте бюджет та часові рамки
  • Виділіть Вашу пропозицію
  • Отримайте оплату за Вашу роботу

Найняти фрілансерів, які також подавали заявки в цей проект

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online