Call Monitoring Software(repost)

Закрито Опубліковано %project.relative_time Оплачується при отриманні
Закрито Оплачується при отриманні

Our call center requires the ability to record calls received by its agents for Quality Monitoring purposes. The final product should allow us to schedule recording times for specific agents as well as to start / stop recording when calls begin / end. The ability to screen capture (Record workstation screen actions and replay in sync with voice recordings) would also be a required feature.

Calls are received via VoIP through a ticketing software (LivePerson) that we already have in place. The recording software will need to function with the existing infrastructure. APIs, hooks and source of the ticketing software can be made available.

Техніка Linux Microsoft MySQL Телефонна підтримка PHP Управління проектом Архітектура ПЗ Тестування ПЗ UNIX Робочій стіл Windows

ID Проекту: #2908441

Про проект

2 заявок(-ки) Дистанційний проект Остання активність Oct 29, 2009

2 фрілансерів(-и) готові виконати цю роботу у середньому за $1700

frostrl

See private message.

$1700 USD за 14 дні(-в)
(55 відгуків(и))
6.9
sivartelwoh

See private message.

$1700 USD за 14 дні(-в)
(1 відгук)
0.0