Виконано

Reinforcement Learning with Python/Mathematica - box game (Q Learning) -- 2

Цей проект було успішно виконано adamarза €88 EUR за 4 днів.

Отримайте безкоштовно цінові пропозиції на схожі проекти
Роботодавець працює
Бюджет проекту
€30 - €250 EUR
Завершено за
4 днів
Усього заявок
16
Описання проекту

Can be solved with Python 2.7 or Mathematica (10.2 or higher)

In this project you'll have to set up an environment (maze with walls 5x5), a robot and simulator functions. The robot has a fixed starting point and chooses its actions (right, left, up, down with certain probabilities) randomly. In the maze itself, some rewards are placed. In a second part, you'll have to implement a Q-learning algorithm and later experiment with different values of Q, alpha and epsilon.

Please find the whole exercise attached.

We'll need all codes of the solution.

Best regards

Хочете заробити?

  • Визначте бюджет та часові рамки
  • Виділіть Вашу пропозицію
  • Отримайте оплату за Вашу роботу

Найняти фрілансерів, які також подавали заявки в цей проект

    • Forbes
    • The New York Times
    • Time
    • Wall Street Journal
    • Times Online