Find Jobs
Hire Freelancers

25598 VOIP Predictive Dialer

N/A

В роботі
Опублікований almost 18 years ago

N/A

Оплачується при отриманні
Description This project involves the creation of a Microsoft Windows 2000 PRO/XP based application for making outbound telephone calls from a Single computer using Multiple VoIP telephone lines ( at least 3). I am looking for a basic contact manager (Name, Phone Number, Address, City, State, ,email, Notes section, TimeZone, Call Outcome) with the ability import data from .csv files. It would also be great if the contact manager portion of the program, could handle multiple lists in separate files. I would also want to be able to select/filter the list based on any of the fields or any combination of 2 fields (TimeZone and Outcome). Standard list maintenance features would also be required, ie reset call outcome status, bulk delete options based on call outcome status. We would want it to function as follows: -Configure up to 'n' (all I can see 1 person being able to handle is 3) VOIP phone lines I wouldn't want to use more then say 60-70 kilobits/second bandwidth for each line. We need to be abel to manage the numbe of lines per agent from 1 to 3 -Import a contact list into the program -Start dialing out on the preconfigured lines automatically. -Once a call is answered. Stop dialing on the other remaining lines and connect the answered line to the agent via the softphone built into the program. -Have the agent record an outcome of the call. There should be a call wrap up mode, where by the call is disconnected, but won't start dialing again until the agent selects a call outcome. -Continue dialing again Repeat this process until the user decides to stop or the end of the contact file is reached. Now the program should be able to detect busy signals and also be able to automatically hang up after a specifed number of rings or seconds of ringing. The system should also include an option to add a delay (in seconds) before dialing begins on each additional line beyond the first. This can be a slider or an input field. The program should have the ability to create a log of the calls the program has made. This can be a simple .csv file with date/time of call, phone number dialed, call outcome. The program must be able to run on Windows 2000 or XP
ID проекту: 1775914

Про проект

Дистанційний проект
Активність 12 yrs ago

Хочете заробити?

Переваги подання заявок на Freelancer

Вкажіть свій бюджет та терміни
Отримайте гроші за свою роботу
Опишіть свою пропозицію
Реєстрація та подання заявок у проекти є безкоштовними

Про клієнта

Прапор
San Antonio,
0,0
0
На сайті з бер. 28, 2009

Верифікація клієнта

Інші роботи від цього клієнта

307648 Two Million Email send out
N/A
Дякуємо! Ми надіслали на вашу електронну пошту посилання для отримання безкоштовного кредиту.
Під час надсилання електронного листа сталася помилка. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Зареєстрованих користувачів Загальна кількість опублікованих робіт
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Завантажуємо для перегляду
Дозвіл на визначення геолокації надано.
Ваш сеанс входу закінчився, і сеанс було закрито. Будь ласка, увійдіть знову.