Find Jobs
Hire Freelancers

Customer Support for Italy

€30-250 EUR

В роботі
Опублікований about 10 years ago

€30-250 EUR

Оплачується при отриманні
We are looking for a person for customer support to call 300-400 customers a day that had made orders; Our price: 0.20 EUR per phone call; Type of job: Customer Support/ Daily - from Monday to Friday, in the morning; Requirements: Native Italian, experienced in Customer Support or Telemarketing, or in Call Center. Good communicative and presentation abilities, high understanding of commerce and marketing, able to cope with everyday operational work and accounting. Daily tasks: to call 300-400 clients to confirm their order or to fill in missed information from the order form (name, address, etc.). Good communication and further requirements will be given from the logistics manager.
ID проекту: 5712095

Про проект

4 пропозицій(-ї)
Дистанційний проект
Активність 10 yrs ago

Хочете заробити?

Переваги подання заявок на Freelancer

Вкажіть свій бюджет та терміни
Отримайте гроші за свою роботу
Опишіть свою пропозицію
Реєстрація та подання заявок у проекти є безкоштовними
4 фрілансерів(-и) готові виконати цю роботу у середньому за €200 EUR
Аватарка користувача
i cn do it.............................................................................................................................................................................................................
€333 EUR за 30 дні(-в)
0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0
Аватарка користувача
A proposal has not yet been provided
€155 EUR за 3 дні(-в)
0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0
Аватарка користувача
I have been working in the BPO industry for more than 6 years. I have handled both inbound and outbound calls. I handled customer service account for more 5 years and also been a Quality assurance Officer for an insurance company. One of my task as being a QA is to make sure that representatives practice excellent customer service. In this line of work I was able to learn the different ways of handling customers. The ability to profile customer so that the call handling would be tailor fit for what the customer needs. In my years of experience I also handled technical support and was promoted for Tier 2 who are responsible for supervisor call and escalation process. Here I learned to be able to pacify customers. I learned how to be able to say “no” if their request is impossible but offer alternative solution so that customer satisfaction would not be compromise. I also handled billing and sales, where I learned more on how to give value to customer, making them feel that the company cares for them that’ why we offer them better solution or ways on how they can save more for their services. This gives us the opportunity to offer upgrades on plans or additional services for their account. The experience that I have with the accounts I have handled gives me the confidence that I am fit for this job and that you should hire me.
€155 EUR за 3 дні(-в)
0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0

Про клієнта

Прапор BULGARIA
Budapest, Bulgaria
5,0
36
Спосіб оплати верифіковано
На сайті з жовт. 15, 2013

Верифікація клієнта

Дякуємо! Ми надіслали на вашу електронну пошту посилання для отримання безкоштовного кредиту.
Під час надсилання електронного листа сталася помилка. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Зареєстрованих користувачів Загальна кількість опублікованих робіт
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Завантажуємо для перегляду
Дозвіл на визначення геолокації надано.
Ваш сеанс входу закінчився, і сеанс було закрито. Будь ласка, увійдіть знову.