Find Jobs
Hire Freelancers

Need a virtual assistant

€30-250 EUR

Скасований
Опублікований over 7 years ago

€30-250 EUR

Оплачується при отриманні
looking for telesales expert to cold and sell product to UK small business owner. Experience of selling to UK or USA market is necessary. we will pay $250 at the end of the month plus bonus $10 per sale. Minimum 2 completed sales per shift. After initial trial, long-term contract.
ID проекту: 12190345

Про проект

6 пропозицій(-ї)
Дистанційний проект
Активність 7 yrs ago

Хочете заробити?

Переваги подання заявок на Freelancer

Вкажіть свій бюджет та терміни
Отримайте гроші за свою роботу
Опишіть свою пропозицію
Реєстрація та подання заявок у проекти є безкоштовними
6 фрілансерів(-и) готові виконати цю роботу у середньому за €163 EUR
Аватарка користувача
Hello good afternoon, I'm 100% available to start working immediately; I'm a business Administrator and a freelance translator. - I’ve done lots of translations and audio transcriptions such as interviews, conferences, conversations, manuals, brochures, books, flyers, etc. - I speak perfect English (advanced-fluent) and Spanish (native: from Venezuela). - I’m 100% qualified to proofread documents in English and Spanish - I am hard working and very committed, if you give me a chance you won’t regret it. Hope we can work together, if you have any doubts, questions or suggestions let me know, thanks!
€155 EUR за 2 дні(-в)
5,0 (1 відгук)
2,4
2,4
Аватарка користувача
A proposal has not yet been provided
€155 EUR за 3 дні(-в)
0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0
Аватарка користувача
hello sir, i am professional virtual assistant with 6 years working experience. i also have full knowledge of the project and can start work immediately
€155 EUR за 30 дні(-в)
0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0
Аватарка користувача
Hi there! I am Lemiza Martina, Bachelor in Business Adminstrator and I am 32 year old. Recently I loss my job and then I am investing time to be a freelancer in my free time. I was manager of Culture Center in Curaçao, Caribbean. I am a good Writer and I have skills working with administrative tools like Word, Excel, Internet... I have domain speaking and writting English, Dutch, Spanish, Portuguese and Papiamentu (my native language). As a Virtual Assistent, I can: Provide virtual administrative support to engagement team members; Prepare client billings, coordinate travel and arrange meetings; Compose and edit letters, memos, invoices and other documents; Provide input on process improvement and quality controls and other administration things. Other qualifications: Two years of administrative support experience; Bachelor in Business Administration; I am proficient with Microsoft Office Suite applications, including Word, Excel, PowerPoint, and Outlook; Ability to work overtime and focus on deadlines; Good communication; Please, contact me. Hopefully I can help you. I am avaliable 4 hours per day. Best regards
€277 EUR за 30 дні(-в)
0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0
Аватарка користувача
A proposal has not yet been provided
€122 EUR за 3 дні(-в)
0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0

Про клієнта

Прапор PAKISTAN
Haripur, Pakistan
0,0
0
На сайті з жовт. 23, 2016

Верифікація клієнта

Дякуємо! Ми надіслали на вашу електронну пошту посилання для отримання безкоштовного кредиту.
Під час надсилання електронного листа сталася помилка. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Зареєстрованих користувачів Загальна кількість опублікованих робіт
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Завантажуємо для перегляду
Дозвіл на визначення геолокації надано.
Ваш сеанс входу закінчився, і сеанс було закрито. Будь ласка, увійдіть знову.