Фото на обкладинці профілю
Тепер ви підписані на
Помилка підписки на користувача.
Цей користувач не дозволяє слідувати за ним.
Ви вже слідуєте за цим користувачем.
Ваш членський план дозволяє мати не більше 0 підписок. Покращити рівень членства можна тут.
Успішно відписалися від
Помилка під час скасування підписки на користувача.
Ви успішно рекомендували
Помилка рекомендування користувача.
Щось пішло не так. Будь ласка, оновіть сторінку та повторіть спробу.
Електронну адресу успішно верифіковано.
Аватарка користувача
$3 USD / год.
Прапор PHILIPPINES
mandaue city, philippines
$3 USD / год.
Зараз тут 10:05 пп
На сайті з травня 22, 2017
0 Рекомендацій(-ії)

Clydelle June M.

@clydellegwapz

0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0
0%
0%
$3 USD / год.
Прапор PHILIPPINES
mandaue city, philippines
$3 USD / год.
Дані відсутні
Завершених робіт
Дані відсутні
В межах бюджету
Дані відсутні
Вчасно
Дані відсутні
Рейтинг повторного найняття

Customer Service Representative

My call center experience has been extensive. I've worked as a Change Specialist Service Rep Tier II for Australia’s largest telecommunications and Media Company. I basically started as a consultant taking in calls for billing inquiries. Later on after 8 months, I became one of the few who were chosen to be promoted to the Retentions Team, saving customers from disconnecting the services by providing loyalty offers or resolving existing issues. The most challenging experience that I experienced so far was being put on a temporary, project-based assignment – handling complaints. By then, I was able to understand the essence of my job more than anything, even more than just pacifying irate customers or resolving billing issues. I was given an opportunity to have a better understanding about valuing customer “experience”, making detractors to advocates, and making clients stay for business.

Зв'яжіться з Clydelle June M. щодо вашої роботи

Авторизуйтесь, щоб обговорити деталі в чаті.

Відгуки

Зміни збережені
Тут немає відгуків для перегляду!

Досвід роботи

Customer Service Representative Tier II

Teletech
бер. 2016 - Цей час
Started as a billing consultant, got transferred to Retentions Team after couple of months. Had a 3-week experience to escalations and complaints handling. Now, currently working in the Change Department/ Back Office.

Technical Support Representative

Teleperformance
жовт. 2015 - лют. 2016 (4 months, 1 day)
This experience helped me establish my skill in providing customer satisfaction from answering general inquiries to resolving technical and billing issues

Освіта

Bachelor of Secondary Education

University of Cebu, Philippines 2013 - 2015
(2 years)

Зв'яжіться з Clydelle June M. щодо вашої роботи

Авторизуйтесь, щоб обговорити деталі в чаті.

Верифікації

Бажаний фрілансер
Особу верифіковано
Спосіб оплати верифікований
Номер телефону верифікований
Електронна пошта верифікована
З'єднано з Facebook

Переглянути схожі презентації

Попередній користувач Наступний користувач
Запрошення успішно надіслане!
Дякуємо! Ми надіслали на вашу електронну пошту посилання для отримання безкоштовного кредиту.
Під час надсилання електронного листа сталася помилка. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Зареєстрованих користувачів Загальна кількість опублікованих робіт
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Завантажуємо для перегляду
Дозвіл на визначення геолокації надано.
Ваш сеанс входу закінчився, і сеанс було закрито. Будь ласка, увійдіть знову.