Фото на обкладинці профілю
Тепер ви підписані на
Помилка підписки на користувача.
Цей користувач не дозволяє слідувати за ним.
Ви вже слідуєте за цим користувачем.
Ваш членський план дозволяє мати не більше 0 підписок. Покращити рівень членства можна тут.
Успішно відписалися від
Помилка під час скасування підписки на користувача.
Ви успішно рекомендували
Помилка рекомендування користувача.
Щось пішло не так. Будь ласка, оновіть сторінку та повторіть спробу.
Електронну адресу успішно верифіковано.
Аватарка користувача
$4 USD / год.
Прапор INDIA
chennai, india
$4 USD / год.
Зараз тут 1:50 пп
На сайті з серпня 21, 2014
0 Рекомендацій(-ії)

Repakula Sridhar N.

@nimmirepakula

0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0
0%
0%
$4 USD / год.
Прапор INDIA
chennai, india
$4 USD / год.
Дані відсутні
Завершених робіт
Дані відсутні
В межах бюджету
Дані відсутні
Вчасно
Дані відсутні
Рейтинг повторного найняття

Customer Service Consultant

I am an reliable and hardworking individual who had 6+ years of experience giving professional, efficient and high quality service to various call center companies in different domains. I am skilled in communicating with clients over phones and emails in collections/Sales/Marketing processes and handling different types of tickets(problems). I have experience with Live Chat Support and Zendesk and am eager to learn to use any other new tools that would get the job done well. I am ready to provide 24/7 Customer Support (Email, Live Chat, BPO) on low pricing with good work production as per clients' needs. I am ready to meet the deadlines endorsed by the company and would not make false promises to keep. I’m a team player, but can steer the ship alone if needed be. I look forward to working with you in providing excellent customer service and anything else you may need help with!

Зв'яжіться з Repakula Sridhar N. щодо вашої роботи

Авторизуйтесь, щоб обговорити деталі в чаті.

Портфоліо

3030846
3030842
3030846
3030842

Відгуки

Зміни збережені
Тут немає відгуків для перегляду!

Досвід роботи

Email Support, Customer Service, Live Chat, Data analysis

Fishbowl
груд. 2013 - вер. 2016 (2 years, 9 months)
I am working under Fishbowl and handle Collection process Use to investigate customer's problems and find solutions. Communicate with customers via phone, email, or letter. Handled major incidents that cannot be resolved by agents. Resolved complaints and order issues. Use to ask customers to provide feedback on agents. Issued refunds to customers. Use to Isolate and identify areas of improvement. Trained agents on how to adequately address problem over the phone or how to write correspondence.

Customer Support consultant

SCIO
квіт. 2009 - лист. 2013 (4 years, 7 months)
I worked as Customer support Manager and have awarded the best Employee 1. Improved customer service experience 2. Taken ownership of customers issues and followed up with their problems and give resolution 3. I have clear mission and deploy strategies focused towards that mission 4. I have Developed service procedures, policies and standards 5. I focuse on Keeping accurate records and document customer service actions and discussions 6. Use to Analyse statistics and compile accurate reports

Освіта

B.com

Rajasthan Vidyapeeth, India 2012 - 2015
(3 years)

Зв'яжіться з Repakula Sridhar N. щодо вашої роботи

Авторизуйтесь, щоб обговорити деталі в чаті.

Верифікації

Бажаний фрілансер
Особу верифіковано
Спосіб оплати верифікований
Номер телефону верифікований
Електронна пошта верифікована
З'єднано з Facebook

Топ-навички

Переглянути схожі презентації

Попередній користувач Наступний користувач
Запрошення успішно надіслане!
Дякуємо! Ми надіслали на вашу електронну пошту посилання для отримання безкоштовного кредиту.
Під час надсилання електронного листа сталася помилка. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Зареєстрованих користувачів Загальна кількість опублікованих робіт
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Завантажуємо для перегляду
Дозвіл на визначення геолокації надано.
Ваш сеанс входу закінчився, і сеанс було закрито. Будь ласка, увійдіть знову.