Assist in login into / troubleshoot IMAP Account

В роботі Опубліковано %project.relative_time Оплачується при отриманні
В роботі Оплачується при отриманні

I have successfully logged in to receive email - but I am not able to send any emails out of my IMAP/ POP3 account.

Note that this is logged in via the default Mail app in Windows 10

Робочій стіл Windows Технічна підтримка Microsoft Exchange Підтримка настільних систем

ID Проекту: #21389034

Про проект

4 заявок(-ки) Дистанційний проект Остання активність 4 роки(ів) тому

Доручено:

Lemeses

Hello! I've experience with Windows helpdesk, and Microsoft store/software. Also I've experience with the management and configurtaions of email account. I'll be glad if I could help u!

$20 AUD за 7 дні(-в)
(0 відгуків(-и))
0.0

4 фрілансерів(-и) готові виконати цю роботу у середньому за $25

RafimKs

Hi there I’d really like to work with you on this one if possible! I have 12 years of solid experience in Network and System Administration,Desktop and Technical Support, particularly with the Microsoft(AD,DNS,D Більше

$30 AUD за 1 день
(35 відгуків(и))
5.2
hummerx

I can help you with sending/receiving emails from your Imap/pop3 account. If you are interested, please contact me. Thank you!

$30 AUD за 1 день
(2 відгуків(и))
1.5
freekamlesh

Hi, I have read your requirements, I will definitely help you in configurations and setting up the Project as per your requirements. If you can give opportunity then I will do this job for you. Have a look at my exper Більше

$20 AUD за 1 день
(0 відгуків(и))
0.0