Фото на обкладинці профілю
Тепер ви підписані на
Помилка підписки на користувача.
Цей користувач не дозволяє слідувати за ним.
Ви вже слідуєте за цим користувачем.
Ваш членський план дозволяє мати не більше 0 підписок. Покращити рівень членства можна тут.
Успішно відписалися від
Помилка під час скасування підписки на користувача.
Ви успішно рекомендували
Помилка рекомендування користувача.
Щось пішло не так. Будь ласка, оновіть сторінку та повторіть спробу.
Електронну адресу успішно верифіковано.
Аватарка користувача
$5 USD / год.
Прапор PHILIPPINES
quezon city, philippines
$5 USD / год.
Зараз тут 2:57 дп
На сайті з травня 13, 2016
0 Рекомендації

Eunice F.

@eunicefrancisco

0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / год.
Прапор PHILIPPINES
quezon city, philippines
$5 USD / год.
Дані відсутні
Завершених робіт
Дані відсутні
В межах бюджету
Дані відсутні
Вчасно
Дані відсутні
Рейтинг повторного найняття

Data entry & Customer Service specialist

I'm a housewife and a mother of two. I worked as a Customer Service Representative for 2 years and as a Subject Matter Expert for over a year for Virgin Mobile Australia. Through my work experience, I was able to develop my administrative, communication, problem-solving, analytical, as well as time management and interpersonal skills. Accuracy and being able to deliver on time is important to me. I'm reliable, focused and always willing to learn new things.

Зв'яжіться з Eunice F. щодо вашої роботи

Авторизуйтесь, щоб обговорити деталі в чаті.

Відгуки

Зміни збережені
Тут немає відгуків для перегляду!

Досвід роботи

Subject Matter Expert

Sitel Philippines - Virgin Mobile Australia
лист. 2009 - квіт. 2011 (1 year, 5 months)
Duties and Responsibilities: > Take / Handle escalated calls > Facilitate briefing sessions with agents > Real-time monitoring of production agents’ calls > Coaching sessions with production agents > Deliver paper works / reports > Take charge of the team in absence of the Team Leader

Customer Service Representative

Sitel Philippines - Virgin Mobile Australia
лип. 2007 - лист. 2009 (2 years, 4 months)
Duties and Responsibilities: > Answer billing inquiries, perform basic troubleshooting, as well as assist customers who have specific questions > Provide personalized customer service of the highest level.

Освіта

BS Accountancy

Philippine School of Business Administration, Philippines 2002 - 2006
(4 years)

Зв'яжіться з Eunice F. щодо вашої роботи

Авторизуйтесь, щоб обговорити деталі в чаті.

Верифікації

Бажаний фрілансер
Особу верифіковано
Спосіб оплати верифікований
Номер телефону верифікований
Електронна пошта верифікована
З'єднано з Facebook

Топ-навички

Переглянути схожі презентації

Попередній користувач Наступний користувач
Запрошення успішно надіслане!
Дякуємо! Ми надіслали на вашу електронну пошту посилання для отримання безкоштовного кредиту.
Під час надсилання електронного листа сталася помилка. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Зареєстрованих користувачів Загальна кількість опублікованих робіт
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Завантажуємо для перегляду
Дозвіл на визначення геолокації надано.
Ваш сеанс входу закінчився, і сеанс було закрито. Будь ласка, увійдіть знову.