Фото на обкладинці профілю
Тепер ви підписані на
Помилка підписки на користувача.
Цей користувач не дозволяє слідувати за ним.
Ви вже слідуєте за цим користувачем.
Ваш членський план дозволяє мати не більше 0 підписок. Покращити рівень членства можна тут.
Успішно відписалися від
Помилка під час скасування підписки на користувача.
Ви успішно рекомендували
Помилка рекомендування користувача.
Щось пішло не так. Будь ласка, оновіть сторінку та повторіть спробу.
Електронну адресу успішно верифіковано.
Аватарка користувача
$4 USD / год.
Прапор MACEDONIA
bitola, macedonia
$4 USD / год.
Зараз тут 6:55 дп
На сайті з травня 5, 2020
0 Рекомендації

Vladimir N.

@vladimirnaka

5,0 (1 відгук)
1,4
1,4
100%
100%
$4 USD / год.
Прапор MACEDONIA
bitola, macedonia
$4 USD / год.
100%
Завершених робіт
100%
В межах бюджету
100%
Вчасно
Дані відсутні
Рейтинг повторного найняття

Accountant, Bookkeeper, Virtual assistant

Correct and well-organized financial records lead to better business decisions. You cannot run your business without them. Give this part to a trained and motivated person and you focus on your main business. To improve my accounting/ bookkeeping base, in 2019 I decided to take the ACCA Foundations in accountancy exams. In June 2019, I successfully completed the first exam - Recording financial transactions (FA1) with a result of 88% Also, as you can see from my profile, I have university training and education in accounting/ bookkeeping - during my studies at university, I took three subjects directly connected with Accounting and averaged a grade of 9.3(out of maximum 10) on them. What motivated me in taking up accounting is my affection towards this profession which dates back to this university studies. I also have a solid international experience in the fields of logistics (part of my job was done remotely) and banking. I believe that the below mentioned enable me to qualify for Accounting, Bookkeeping and Virtual Assistants` jobs: - Financial and credit risk analysis with usage of Balance Sheets and Profit and loss statements - Working with invoices, credit notes, purchase orders and doing stock takes - part of the daily business as a raw material planner - Organizational and time-management skills - honed through the preparation and execution of training plans (as a member of the international Logistics support team) - Day-to-day phone and email communication - Maintaining a virtual or a paper archive of documents If you are looking for a hard-working, motivated, adaptable person and a proven team player in international and multicultural teams, I thank you for considering me. So, let`s work together. I thank you for your time spared in viewing my profile and hope for a successful cooperation.

Зв'яжіться з Vladimir N. щодо вашої роботи

Авторизуйтесь, щоб обговорити деталі в чаті.

Відгуки

Зміни збережені
Показано з 1 по 1 із 1 відгуків
Фільтрувати відгуки за:
5,0
$50,00 USD
Delivered project on time, has great communication skills helping him comprehend the task thoroughly to perform it efficiently. Recommended! Excellent behavior and approach.
Audio Services
Accounting
Bookkeeping
Inspections
+ ще 2
Аватарка користувача
Прапор Bazal I.
@bazaliftikhar025
10 months ago

Досвід роботи

Raw material planning specialist

Kromberg and Schubert
жовт. 2018 - серп. 2020 (1 year, 10 months)
Providing of raw material needed for JIT production process and maintaining optimal stock levels which involves day-to-day communication with suppliers, forwarders, central warehouse, local warehouse, production and planning team

Raw material planning specialist - Support team

Kromberg and Schubert
бер. 2015 - жовт. 2018 (3 years, 7 months)
•Support to other plants in situations of increased work load and training of new employees. - Support as a temporary team member (5-8 weeks) in the teams of KS Romania, KS Hungary (several weeks as a remote team member as well) - Providing training for newly employed raw material planners in Morocco, Serbia, Romania, China

Business Client Advisor

ProCredit bank Macedonia
квіт. 2013 - вер. 2014 (1 year, 5 months)
Managing (credit analysis of new loan requests and customer support) a portfolio of around 50 clients with the task of increasing the level of cooperation with the current clients and acquiring new ones.

Освіта

Financial management

Univerzitet 'Sv. Kiril i Metódij' vo Skopje, Macedonia 2008 - 2012
(4 years)

Кваліфікація

Recording financial transactions (FA1) – 88% - pass

Association of Charter Certified Accountants
2019
ACCA Foundations in accountancy

Зв'яжіться з Vladimir N. щодо вашої роботи

Авторизуйтесь, щоб обговорити деталі в чаті.

Верифікації

Бажаний фрілансер
Особу верифіковано
Спосіб оплати верифікований
Номер телефону верифікований
Електронна пошта верифікована
З'єднано з Facebook

Переглянути схожі презентації

Попередній користувач Наступний користувач
Запрошення успішно надіслане!
Дякуємо! Ми надіслали на вашу електронну пошту посилання для отримання безкоштовного кредиту.
Під час надсилання електронного листа сталася помилка. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Зареєстрованих користувачів Загальна кількість опублікованих робіт
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Завантажуємо для перегляду
Дозвіл на визначення геолокації надано.
Ваш сеанс входу закінчився, і сеанс було закрито. Будь ласка, увійдіть знову.