Фото на обкладинці профілю
Тепер ви підписані на
Помилка підписки на користувача.
Цей користувач не дозволяє слідувати за ним.
Ви вже слідуєте за цим користувачем.
Ваш членський план дозволяє мати не більше 0 підписок. Покращити рівень членства можна тут.
Успішно відписалися від
Помилка під час скасування підписки на користувача.
Ви успішно рекомендували
Помилка рекомендування користувача.
Щось пішло не так. Будь ласка, оновіть сторінку та повторіть спробу.
Електронну адресу успішно верифіковано.
Аватарка користувача
$15 USD / год.
Прапор NAMIBIA
gaborone, namibia
$15 USD / год.
Зараз тут 7:32 пп
На сайті з січня 28, 2018
0 Рекомендацій(-ії)

Tawanda M.

@tawamuttmbwrites

0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0
0%
0%
$15 USD / год.
Прапор NAMIBIA
gaborone, namibia
$15 USD / год.
Дані відсутні
Завершених робіт
Дані відсутні
В межах бюджету
Дані відсутні
Вчасно
Дані відсутні
Рейтинг повторного найняття

SaaS Tech Support and Content Writer

“Finding customers is one thing. Keeping them engaged and helping them use your products to their full potential is quite another. This is especially true with software products and software as a service (SaaS) offerings. This is where I come in. As a Customer Success Advocate with a background in web development and technical writing, I have the necessary skills to help your clients see and utilize the value in your software products. Here is what I can do for your organization: • Fully understand your product in its entirety. • Assist your clients via email, chat, and online forums/communities. • Create and maintain help documentation, knowledge base articles, and FAQs. • Help clients troubleshoot app/platform issues. •Assist clients in realizing the full potential of what they can do with your products. • Test and write bug reports for your engineering team. • Find alternatives clients can use while engineers work on fixing bugs. •Test platform features prior to and post-release. • Support both internal and external stakeholders. Why am I qualified? • I hold a degree in Broadcasting and Journalism, which includes modules in International Public Relations, Professional Communication, and Managing Publicity. •Technologies I am familiar with include JavaScript, CSS, PHP, HTML, Python, MySQL, XML, JSON, and Object-Oriented Programming (OOP). • I’ve written content for various clients in the business and technology niche. • I recently worked as a customer success advocate for a leading Australian Edtech platform.”

Зв'яжіться з Tawanda M. щодо вашої роботи

Авторизуйтесь, щоб обговорити деталі в чаті.

Портфоліо

8977622
8977606
8977622
8977606

Відгуки

Зміни збережені
Тут немає відгуків для перегляду!

Досвід роботи

Customer Success Advocate

OpenLearning
лист. 2021 - серп. 2022 (9 months, 2 days)
Helped clients troubleshoot technical problems via chat, email, phone, and forums. Wrote bug reports for the dev team when escalating tickets. Developed temporary workarounds for clients while the engineering team worked on more permanent solutions. Maintained knowledge base / help articles / user documentation. Acted as a liaison between clients and the finance department for billing, purposes. Reviewed quality of submitted courses in order to maintain high standards for the marketplace.

SEO Freelance Content Writer

Freelance
серп. 2018 - лист. 2021 (3 years, 3 months)
 Utilized job boards and my professional network to discover and close over twenty leads.  Wrote over 70 SEO articles.  Developed content briefs for all the articles I wrote.  Acted as content writer, editor, project manager, and point of contact for all my projects.

Backend Developer

Food for All
серп. 2020 - лип. 2021 (11 months, 1 day)
 Built a boarding system and task manager for the organization  Remotely collaborated with a US-based Frontend Developer using Slack, Zoom, emails, and GitHub.  Utilized tools such as PHP, HTML, and MySQL to program the platform.  Liaised with the REACT frontend developer to make sure all components run smoothly when brought together.

Освіта

Ba (Hons) Broadcasting and Journalism

University of Botswana, Botswana 2017 - 2021
(4 years)

Кваліфікація

N4 Certificate in Customer Care Operations

Kaleidoscope Training Centre
2017
A six months certificate that focused on teaching marketing, communication, technology, and call centre skills. The course included a call centre practical component.

Зв'яжіться з Tawanda M. щодо вашої роботи

Авторизуйтесь, щоб обговорити деталі в чаті.

Верифікації

Бажаний фрілансер
Особу верифіковано
Спосіб оплати верифікований
Номер телефону верифікований
Електронна пошта верифікована
З'єднано з Facebook

Топ-навички

Переглянути схожі презентації

Попередній користувач Наступний користувач
Запрошення успішно надіслане!
Дякуємо! Ми надіслали на вашу електронну пошту посилання для отримання безкоштовного кредиту.
Під час надсилання електронного листа сталася помилка. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Зареєстрованих користувачів Загальна кількість опублікованих робіт
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Завантажуємо для перегляду
Дозвіл на визначення геолокації надано.
Ваш сеанс входу закінчився, і сеанс було закрито. Будь ласка, увійдіть знову.