Find Jobs
Hire Freelancers

Webinar E-mail Marketing & Copywriter. Clickfunnels & Drip Knowledge NEEDED!

€18-36 EUR / hour

Закрито
Опублікований over 5 years ago

€18-36 EUR / hour

I'm looking for someone to help me improve my email marketing. We work with clickfunnels so you have to know through and through how clickfunnels works. The platform we're using to send our emails is "DRIP". The way we grow our email list is through a Free Webinar. Please send your proposal only if you're fluent in English and you're experienced marketer.
ID проекту: 17757189

Про проект

5 пропозицій(-ї)
Дистанційний проект
Активність 6 yrs ago

Хочете заробити?

Переваги подання заявок на Freelancer

Вкажіть свій бюджет та терміни
Отримайте гроші за свою роботу
Опишіть свою пропозицію
Реєстрація та подання заявок у проекти є безкоштовними
5 фрілансерів(-и) готові виконати цю роботу у середньому за €24 EUR/год.
Аватарка користувача
Hello Sir/Mam, We have Best Team for Email Marketing. We would like to do your project. Can You please be on chat for a quick discussion. Thanks.
€18 EUR за 40 дні(-в)
4,7 (57 відгуки(-ів))
6,9
6,9
Аватарка користувача
Hi, I have 3 years experience email marketing and email automation. I’m very interested in this project, and I find it to be easy. My experience as an email marketer will make your marketing campaign as you wanted to be done. I'm sure that we will work great together, and I can't wait to work on your project! :) Thank you for this opportunity.
€22 EUR за 40 дні(-в)
4,4 (1 відгук)
3,2
3,2
Аватарка користувача
15 years of Experience. Proactive, oriented to acomplish project goals. Independently solve issues through innovative solutions. Team Work and Collaboration skills, Continious Learning, Compromise, Honesty, Focus on the Client. Software: Microsoft Office (Outlook, Excel, Power Point, Word) Adobe Creator, Adobe Reader Zoho Project and Zoho CRM Languages Spanish English – Advanced (Fluent, oral and written communication skills, effective active listening skills). Fill RFI's for Qualification Efforts. - Update Corporative Presentations and Keeper. - Documents Control (Contracts, Purchase Orders, Bounds, Change Orders, Punch List, Guarantees, etc.) - Information management for prequalification bidding for new projects. - New client prospection. - Production and review of advertising materials, photography and digital media. - Production of material for Industry exhibitions in the Bajio Region. - Application of service surveys and customer satisfaction questionnaires. (During and at the end of each project, Spanish and English). - Customer Service. - Development of documents, calls and emails in Spanish and English. - Reimbursements and travel expenses reports.
€20 EUR за 40 дні(-в)
0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0
Аватарка користувача
when we want to start a job /business first of all we should have to a plane at first. 2 a capable management is compulsory . 3 a team of honest workers is needed. 4 at this time advertesiment. 5 account management is baisic foundation / 6 the capital is compulsory. 7 daily accounting balance sheet is required.
€30 EUR за 40 дні(-в)
0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0

Про клієнта

Прапор BULGARIA
Plovdiv, Bulgaria
0,0
0
На сайті з вер. 7, 2018

Верифікація клієнта

Дякуємо! Ми надіслали на вашу електронну пошту посилання для отримання безкоштовного кредиту.
Під час надсилання електронного листа сталася помилка. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Зареєстрованих користувачів Загальна кількість опублікованих робіт
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Завантажуємо для перегляду
Дозвіл на визначення геолокації надано.
Ваш сеанс входу закінчився, і сеанс було закрито. Будь ласка, увійдіть знову.