Find Jobs
Hire Freelancers

Simple Unity Framework with Rollback Networking

$50-400 USD

Закрито
Опублікований over 4 years ago

$50-400 USD

Оплачується при отриманні
I'm looking for a simple framework in Unity3D that I can build off of and learn from. (2D) The framework will need the following: -Basic Networking (Hosting a a game, connecting etc) -Similar to fighting games, it should rollback and sync player states, and if someone lags, everyone else lags etc. (Reference: Fighting games, smash bros) -Very Basic Gameplay Features for an Example (Movement, Shoot a Projectile) Basically I just need a system that does the rollback networking that detects inputs and syncs players while I can code game logic on top of it.
ID проекту: 21255577

Про проект

8 пропозицій(-ї)
Дистанційний проект
Активність 5 yrs ago

Хочете заробити?

Переваги подання заявок на Freelancer

Вкажіть свій бюджет та терміни
Отримайте гроші за свою роботу
Опишіть свою пропозицію
Реєстрація та подання заявок у проекти є безкоштовними
8 фрілансерів(-и) готові виконати цю роботу у середньому за $282 USD
Аватарка користувача
Dear Prospect Hiring Manager. Thank you for giving me a chance to bid on your project. i am a serious bidder here and i have already worked on a similar project before and can deliver as u have mentioned "I can do this job and give you an efficient job that will be very acceptable and presentable. I and my team work on web development and mobile apps and I can assure you that you will never be disappointed"
$280 USD за 7 дні(-в)
0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0
Аватарка користувача
I have experience with rollback networking. I live in North America so 400 USD is not that many hours but I can put something that works that you can build from. I've built many systems in my career and have a lot of experience doing it. Unity networking is in limbo right now I would advise you to use the new networking API (low-level). Then you're ready for when burst becomes deterministic (somewhere in 2020). Determinism is going to be your biggest challenge. You can either do everything with fixed-point numbers which means you can't use a lot of built-in Unity features or you can wait until burst is deterministic and use DOTS. I know a lot about this stuff, I've looked into building a rollback fighting game myself. I may be able to get a copy of GGPO having never looked at it I can't tell you how long it will take to integrate into Unity but we can discuss that option or Photon Quantum, which is absurdly expensive.
$400 USD за 7 дні(-в)
0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0

Про клієнта

Прапор UNITED STATES
United States
0,0
0
На сайті з груд. 14, 2015

Верифікація клієнта

Дякуємо! Ми надіслали на вашу електронну пошту посилання для отримання безкоштовного кредиту.
Під час надсилання електронного листа сталася помилка. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Зареєстрованих користувачів Загальна кількість опублікованих робіт
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Завантажуємо для перегляду
Дозвіл на визначення геолокації надано.
Ваш сеанс входу закінчився, і сеанс було закрито. Будь ласка, увійдіть знову.