Фото на обкладинці профілю
Тепер ви підписані на
Помилка підписки на користувача.
Цей користувач не дозволяє слідувати за ним.
Ви вже слідуєте за цим користувачем.
Ваш членський план дозволяє мати не більше 0 підписок. Покращити рівень членства можна тут.
Успішно відписалися від
Помилка під час скасування підписки на користувача.
Ви успішно рекомендували
Помилка рекомендування користувача.
Щось пішло не так. Будь ласка, оновіть сторінку та повторіть спробу.
Електронну адресу успішно верифіковано.
Аватарка користувача
$10 USD / год.
Прапор PHILIPPINES
dasmarinas city, philippines
$10 USD / год.
Зараз тут 7:07 дп
На сайті з листопада 24, 2016
0 Рекомендацій(-ії)

Maria Kristal T.

@kristaldeleon

0,0 (0 відгуки(-ів))
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / год.
Прапор PHILIPPINES
dasmarinas city, philippines
$10 USD / год.
Дані відсутні
Завершених робіт
Дані відсутні
В межах бюджету
Дані відсутні
Вчасно
Дані відсутні
Рейтинг повторного найняття

Professional Customer Service

I've been with the BPO industry for 9 years and earned the following skills: •Customer Service(excellent communication skills, rapport-building) •Results- and Target-Oriented •Problem Solving(resolution management) •Leadership(team handling) •Coaching and Development(process improvement) •Report Preparation •General Office Skills •Computer Savvy

Зв'яжіться з Maria Kristal T. щодо вашої роботи

Авторизуйтесь, щоб обговорити деталі в чаті.

Відгуки

Зміни збережені
Тут немає відгуків для перегляду!

Досвід роботи

ESL Online Coach

EPIC Online
серп. 2016 - Цей час
• Deliver prepared 50-minute online sessions to learners whose first language is not English. • Conduct interaction with learner using skype. • Manage lesson according to the topics and time constraints. • Evaluate learner’s performance. • Provide constructive feedback and records on oral and written work.

Service Administrator

Concur
лист. 2015 - квіт. 2016 (5 months, 1 day)
• Understand the client’s Travel and Expense environment. • Maintain regular meetings with the client, discussing: goals, priorities, product roadmap, monthly releases and positioning additional services for identified gaps. • Creating, Monitoring, Updating, and Closing support cases. • Maintain active documentation of what is completed for the client. • Ensure completion of deliverables, managing schedules with creative and technical success.

Supervisor - Phone support

iQor
жовт. 2013 - серп. 2015 (1 year, 10 months)
• Monitors calls and provides feedback to agents for both offline coaching and fly-by coaching • Works very closely with team members to ensure all issues are addressed and every team member is meeting the goal • Provides recommendations for product and process development based on customer feedback and analysis • Reviews agent performance for appraisal and/or promotion • Conducts final interviews for aspiring applicants

Освіта

AB Communication

De La Salle University, Philippines 2004 - 2009
(5 years)

Зв'яжіться з Maria Kristal T. щодо вашої роботи

Авторизуйтесь, щоб обговорити деталі в чаті.

Верифікації

Бажаний фрілансер
Особу верифіковано
Спосіб оплати верифікований
Номер телефону верифікований
Електронна пошта верифікована
З'єднано з Facebook

Переглянути схожі презентації

Попередній користувач Наступний користувач
Запрошення успішно надіслане!
Дякуємо! Ми надіслали на вашу електронну пошту посилання для отримання безкоштовного кредиту.
Під час надсилання електронного листа сталася помилка. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Зареєстрованих користувачів Загальна кількість опублікованих робіт
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Завантажуємо для перегляду
Дозвіл на визначення геолокації надано.
Ваш сеанс входу закінчився, і сеанс було закрито. Будь ласка, увійдіть знову.