Find Jobs
Hire Freelancers

DirectX left to right handed system: matrix problem resolution

$5-10 USD

Скасований
Опублікований over 13 years ago

$5-10 USD

Оплачується при отриманні
I am using a skinned model (with bones) from blender into my directx 9 program. The problem is that the model seems mirrored in my program. I tried to invert vertices position in the 3 axis by multipling by -1 the position and it works for the object itself but the bone matrices which are in their absolute position needs to be inverted too and here I am blocked. I tried to create a "-1,-1,-1" scaling matrix and multiply each bone matrix by it but it does not work as I expected. I need you to tell me how to do that. Thanks
ID проекту: 3828069

Про проект

Дистанційний проект
Активність 14 yrs ago

Хочете заробити?

Переваги подання заявок на Freelancer

Вкажіть свій бюджет та терміни
Отримайте гроші за свою роботу
Опишіть свою пропозицію
Реєстрація та подання заявок у проекти є безкоштовними

Про клієнта

Прапор FRANCE
Bourg de peage, France
5,0
41
Спосіб оплати верифіковано
На сайті з груд. 23, 2003

Верифікація клієнта

Дякуємо! Ми надіслали на вашу електронну пошту посилання для отримання безкоштовного кредиту.
Під час надсилання електронного листа сталася помилка. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Зареєстрованих користувачів Загальна кількість опублікованих робіт
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Завантажуємо для перегляду
Дозвіл на визначення геолокації надано.
Ваш сеанс входу закінчився, і сеанс було закрито. Будь ласка, увійдіть знову.